środa, 25 listopada 2009

Wstążkowe bombki kurs

Do zrobienia bombki potrzebne są: styropianowa kula , wstążka szer.2,5 cm, szpilki.
Na kule o średnicy 8 cm wyszło mi około 270 cm wstążki z każdego koloru.
Wstązkę tniemy na kawałki dł ok. 6-7 cm.

Zaczynamy od prostego kawałka...

na który nakładamy wstązki złozone w ten sposób:
pierwszy rząd wygląda tak:
następny nakładamy tak:
i w ten sposób powstaja kolejne rzędy:
na końcu dochodzimy do czegoś takiego:

i przykrywamy prostokącikiem z podwiniętymi końcami:

możemy jeszcze przypiąć kokardkę i zawieszkę
Mają być na moją choinkę :) Na razie mam 3 sztuki :)

3 komentarze:

  1. Ładniutkie... Wbijaj do mnie http://patrycja0409.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super. Zapraszam także do mnie :) http://agneskowopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne, ja teraz troszkę zaprzestaję zabawy ze wstążką , próbuję coś wypleść z ,,papierowej wikliny ale na razie to mi koślawce wychodzą , więc może jak podszkolę sie to coś wrzucę ,

    OdpowiedzUsuń