sobota, 17 sierpnia 2024

Metryczka 3D w ramce

 Zacznijmy od odpowiedzi na pytanie co to są właściwie metryczki? Metryczka przedstawia podstawowe dane dotyczące dziecka przy urodzeniu. . Metryczkę otrzymujemy przy narodzinach w szpitalu, a dane zostają umieszczone w książeczce zdrowia dziecka. Na te dane składają się data narodzin, płeć, godzina, waga oraz wzrost.
Ja chciałam Wam dzisiaj pokazać moja interpretacje metryczki dla chłopca. Zawiera ona podstawowe dane - tak jak napisałam wyżej, jest tez jego imię, zdjęcie oraz wózek 3D do którego zrobiłam na szydełku kocyk i poduszkę oraz dinozaury bawiące się wełną. Kolor zielony miał pasować do wystroju pokoju dziecka a dinozaury to taki tematyczny akcent dekoracyjny. Zobaczymy jak urośnie czy rzeczywiście będą to jego ulubione zwierzęta. 








wszystkie tekturki od CraftUla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz