poniedziałek, 4 stycznia 2010

Makieta - kurs

Oto prezent, który stworzyłam dla mojego syna na Gwiazdkę. Ostatnio bardzo lubi dziwne stworki "Gormiti", to właśnie z myślą o nich powstała ta oto makieta.
Na początek łączymy części styropianowe i tekturowe i drążymy koryto rzeki. Większe elementy najlepiej przyłączyć przeplatając przez nie drut.
Nakładamy gips i namaczne w gipsie gazy:
Całość pomalowałam farbą (do ścian):

Lakier bezbarwny w sprayu zapobiega ścieraniu sie farby.
Elementy wykończeniowe powstały z mchu i gałęzi. Są przytwierdzone klejem na gorąco.

Farbą do szkła (bo taką akurat miałam) pomalowałam dno rzeki i imitacje kamieni




A tu juz rozpakowany prezent:
I pierwsze Gormiti, które w nim zamieszkały:

1 komentarz:

  1. rewelacja , zam kogos kto też by się ucieszył z takiego prezentu

    OdpowiedzUsuń