środa, 19 sierpnia 2020

malowane kamienie - pamiątka z wakacji

 Ten post będzie o tworzeniu w wykonaniu mojej sześciolatki. #Lili tworzy

Gdy jesteś na wakacjach nad jeziorem we wsi z  1 sklepem spożywczym to o pamiątki dla najbliższych (czyt. babci) musisz zadbać sam. I tak córka wymyśliła, że kamienie wyciągnięte z jeziora pomaluje lakierami do paznokci. Jej pomysł i wykonanie. Moja drobna pomoc przy napisach ;)

Oprócz tych małych kamyczków powstał też kotek:


Malowane kamyczki zgłaszam na wyzwanie "Zrobione z Mamą" Klubu Twórczych Mam:

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/07/zrobione-z-mama-lipiec-i-sierpien.html


4 komentarze:

  1. Super pomysł na spędzenie czasu. Też mieszkamy na wiosce z jednym sklepem. Hi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na pamiątkę. My nawet znad morza zwozilismy muszelki, piasek, kamyki, pióra i dzieciaki robiły jedyne w swoim rodzaju własnoręcznie wykonane pamiątki. Dzięki za zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł na uwiecznienie wspomnień wakacyjnych i pamiątkę :) dziękuję za udział w zabawie kTM

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł organizowania własnych pamiątek z wakacji :) Takie pamiątki są bezcenne! Cudne te Wasze kamyczki :))

    OdpowiedzUsuń