piątek, 5 lipca 2013

Podziękowania dla nauczycieli



W tym roku zrobiłam kartki z kredkami, które tak naprawde sa ozdobnymi guzikami ;) Bardzo spodobał mi sie też papier, który wykorzystałam do podziękowań, nie wiem niestety jak się nazywa.
A szukając cytaty związane z nauczycielem znalazłam coś takiego:

"Komu niebo było wrogiem, zrobiło go pedagogiem";
"Nie taki diabeł straszny jak nauczyciel"
"Nauczyciel jest jak nietoperz - niczego nie widzi, niczego nie słyszy, a się czepia."
"Kto ma władzę, ten ma rację."

Pozdrawiam zagladających :)

10 komentarzy:

  1. Oryginalność z elegancją...wspaniałe dzieła, niezwykle delikatne.Myślę, że na pewno się spodobają. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne, a pomysł z kredkami fantastyczny.
    Bardzo fajne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe!!! Kredeczki są super jak i całe wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podziękowania a pomysł z kredkami rewelacyjny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna. Super kredeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kartka! Świetny papier, bardzo pasuje dla nauczycielki! Piękne, delikatne ozdoby, a kredeczki są obłędne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w tym roku te same kredki zawitały na podziękowaniach :) Cudowne prace!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jest mozliwosc zakupu takiej kartki?

    OdpowiedzUsuń