czwartek, 20 maja 2010

Album na 18-stke

Oto album na 18-stke :) Uwaga dużo zdjęć ;)


Pudełko do albumu już kryło w sobie pierwszą niespodziankę tj. życzenia:
Po otwarciu pudełka widać album w tej samem kolorystyce i stylu:


Kartki, projekt i wykonanie mojego autorstwa, bez gotowych szablonów.


Każda litera szyta i zrobionym embossingiem:


Podstawowe ozdoby to przeszycia i guziki (w końcu album dla chłopaka ;)) :
Historia zaczyna sie od mamy i taty i pieknego zdjęcia z brzuszkiem:

Horoskop wedlug daty urodzenia:Znaczenie imienia Michał, a na ukrytych paseczkach, jego odpowiedniki w rożnych językach:

Horoskop według znaku zodiaku:

W ozdobnikach pojawiają sie obrazki "animów" (podobno solenizant je lubi):

Na koniec cytat nawiązujący do gitary i porady na życie:

To mój pierwszy imienny album. Wyszedł z pewnością oryginalnie. Ja jestem z niego zadowolona.
Myślę że solenizantowi też się spodobał ;)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł, bardzo mnie zainspirował, dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń